7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@refshalen.dk
Vælg en side

Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt – Hvid

(12 kundeanmeldelser)

kr. 349,00

Med dette Kink in the Dark lysende hogtie bondage sæt fra Master Series får I kinky belysning til jeres dominanslege i mørket. De justerbare, hvide stropper og manchetter lyser neon grønt i mørket for et helt specielt twist. Fastgør manchetterne rundt om … læs mere her

Er Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid på lager?

Annonce
Køb Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid

Varenummer (SKU): 45808 Kategorier: ,
  • Navn: Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid
  • Pris: kr. 349.00
  • Vare ID: 24757
  • Returret: 365 dage
  • Indpakning: Diskret og der kommer neutralt navn på kontoudtoget
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 600

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt   - Hvid

Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid fra Master Series

Vidste du, at sexlegetøj indgår naturligt i mere end halvdelen af alle parforhold i Norden. Der er mange, der gerne vil have lidt mere liv i deres sexliv og, der finder mange trygheden i deres eget soveværelse fantastisk. Uanset hvilket sexlegetøj man vælger, er der mange gode bud fra Master Series og der er mange, der har haft stor fornøjelse af denne Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid. Man skal ikke være bange for at købe sexlegetøj online, emballagen til din pakke er naturligvis neutral, og ingen kan se, om det er tøj, en boremaskine eller en dildo, der ligger i pakken.

Har du set Zalo Queen 2-i-1 vibarator, der styres via en app? Se den her.

Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid giver helt nyt liv til sexlivet

Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid er klar til dig her i shoppen. Du finder den i vores varekategori Fetish,Favoritter,Mærker,Bondage & Bindeting,Universe,Manchetter,BDSM Udstyr,BDSM Shop,Master Series,Bindesæt. Du får også hele hele 365 dages returret til at sikre dig mod fortrydelse af købet af din vare. Langt de fleste i Norden køber deres Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid i den kendte webshop Sinful.dk, der giver dig det store udvalg af de produkter du leder efter. Her i online shoppens kæmpe udvalg kan du helt sikkert finde noget du kan li, og der er det oplagte valg produktet er på siden. Når der handles i webshop er varerne billigere- og det lader sig gøre, når man ikke skal betale til showroom og butikker på dyre adresser.

Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid - fordele ved at købe online

Købes der ind i en webshop, er du stillet lidt bedre, fordi webshops er underlagt en lovgivning, de skal følge. Alle danske webshops skal jævnfør loven give 14 dages returret. når dine varer købes i en shop, der er endda shops, der vælger at give mere og det kommer dig tilgode som forbruger. En anden fordel ved online shops er, at alle varer og priser ligger online, og priser og betingelser er let for dig at sammenligne, blandt de mange udbydere af varer, der findes online. Det er let i dag at sammenligne priser - du kan gøre det på alle tider af døgnet, så længe du er online. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at bære alle varerne fra butikkens hylder hele vejen gennem butikken og hjem til dig selv. Dine varer bliver sendt direkte hjem til dig, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så du kan vælge det, det er lettes for dig. I onlineshoppen er der ingen kø køer er en saga blot, her er det direkte til kassen og betale med det samme, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

Mange leder efter den billigste Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt - Hvid på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud på produktet her: Gå til shop

12 anmeldelser af Master Series Kink in the Dark Lysende Hogtie Bondage Sæt – Hvid

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.